logo portal banner

AKTIVNOSTI

Moto defile Jaši za braću `14.

2014 05 29 eurobiker sb 112
 

Projekt "Jaši za braću", koji se povodom Dana branitelja grada Zagreba pod pokroviteljstvom Grada Zagreba trebao održati u subotu 24.5., OTKAZAN je radi poplava koje su zahvatile istočnu Hrvatsku te su sva predviđena sredstva za organizaciju ovog projekta trebala biti preusmjerena za Slavoniju i Posavinu, a sve prema dogovoru sa predstavnicima Ureda za branitelje Grada Zagreba.
Dok se voda nalazila po kućama članovi MKVC su bili uključeni u sanaciju poplavljenog područja kao što su i čitavo vrijeme bili angažirani u izgradnji nasipa, evakuaciji i zbrinjavanju stanovništva te prikupljanju humanitarne pomoći.
Nakon što se voda povukla i kada smo pokrenuli postupak za nabavu opreme za čišćenje kuća dobili smo informaciju da predviđena sredstva iz projekta ne možemo utrošiti za čišćenje kuća.
Znači niti smo odradili predviđeni projekt niti smo osigurali sredstva za čišćenje kuća.
Ali nećemo se predati već ćemo pronaći sredstva i aktivirati se u čišćenju kuća.


 
MKVC je u sklopu svojih mogućnosti od 2008. godine aktivno sudjelovao u obilježavanju Dana branitelja Grada Zagreba. Prvih godina organizirali smo okupljanje, druženje i moto defile ulicama grada zagrebačkih bajkera i njihovih prijatelja s ciljem očuvanja vrijednosti i pozitivne percepcije građana Zagreba o Domovinskom ratu, povezivanja branitelja i širenja razumijevanja za branitelje te usvajanja etičkih vrijednosti kroz motociklistički sport.
 
CILJ: Ovogodišnji cilj sudjelovanja MKVC u obilježavanju Dana branitelja Grada Zagreba je sjećanje na poginule branitelje iz grada Zagreba, sjećanje na braniteljske kolone koje su iz Zagreba odlazile na ratišta diljem Hrvatske i veličanstveni povratak pobjedničke vojske na Trg bana Josipa Jelačića, sjećanje na preživjele branitelje i promoviranje kulturno-povijesne baštine grada Zagreba.
 
OBRAZLOŽENJE: MKVC djeluje po čitavoj RH, u Hercegovini te Posavini, surađuje sa velikim brojem moto klubova iz Hrvatske i šire, član je Svjetske veteranske federacije (WVF) koja broji preko 40 milijuna veterana. Tijekom obilježavanja Dana branitelja Grada Zagreba pruža nam se prilika da u Zagrebu okupimo veterane-bikere iz grada i cijele Hrvatske, sudjelujemo u aktivnostima obilježavanja drugih udruga, organiziramo obilazak najznačajnih gradskih kulturno-povijesnih znamenitosti, moto defile i prvu zagrebačku moto alku kao novi oblik druženja veterana i mladih bajkera i način da mlade generacije dodatno zainteresiramo za Domovinski rat. Moto alka je u novije vrijeme vrlo popularna među bajkerima jer pobuđuje natjecateljski duh i razvija osjećaje zajedništva i razumijevanja za raznolikosti različitih krajeva u Hrvatskoj.
 
LOKACIJA I VRIJEME ODRŽAVANJA: Zatvoreni dio sajmišta u Sesvetama (Jelkovečka ulica 4), 24.05.2014. godine
 
2014 05 24 sajmiste 02
 
2014 05 24 sajmiste 01 
 
PLAN AKTIVNOSTI ZA 24.05.2014.:
- 10:00 – 11:00 sati - Okupljanje u zatvorenom dijelu sajmišta u Sesvetama (Jelkovečka ulica 4)
- 11:00 – 13:30 sati - Moto defile, polaganje vijenca i palenja svijeća kod Zida boli na gradskom groblju Mirogoj itd...
- 13:30 – 15:00 sati - Ručak za sve sudionike obilježavanja i odmor
- 15:00 – 20:00 sati - Moto alka
- 20:00 – 21:00 sati - Druženje u klupskim prostorijama MKVC
 
ORGANIZATOR: Organizator je Podružnica 1. - Središnja Hrvatska MKVC, a tehnički organizator moto alke je MK Bjelovar.
 


Pravilnik moto alke povodom obilježavanja
Dana branitelja Grada Zagreba – „Jaši za braću“ - 2014.

01. Moto alka je priredba koju od 1976. godine u Bjelovaru organizira Moto klub Bjelovar, a spoj je alkarskog natjecanja i moto sporta. Tehnički organizator moto alke povodom obilježavanja Dana branitelja Grada Zagreba je MK Bjelovar.
02. Predviđena satnica:
- Prijave i tehnički pregled - 13:30 - 15:00 sati
- Otvaranje alke - 15:00 - 15:15 sati
- Službeni trening - 15:15 - 16:00 sati
- Alka - 16:00 - 20:00 sati
- Proglašenje pobjednika i podjela nagrada - 20:00 sati
Napomena: Točnu satnicu objaviti će organizator po završetku prijave
03. Prijave se primaju pisanim putem na dan održavanja alke u vremenu od 11.00-15.00 sati. Prijava treba sadržavati podatke o natjecateljima (ime i prezime, datum rođenja, adresu, vlastoručni potpis), motociklima (marka, tip, godina proizvodnje) te naziv kluba ako vozač odnosno posada nastupaju za neki od klubova.
04. Moto alka se vozi isključivo na motociklima sa dva kotača, bez obzira na radnu zapreminu motora, u dvije kategorije: klasa JEDNOSJED i klasa DVOSJED.
Kategorija DVOSJED vozi se na način da član pojedine posade može biti vozač ili alkar samo jedanput, a ta posada može koristiti određeni motocikl samo jednom.
05. Vrijednost pogodaka je: 
- SREDNJE POLJE - 3 BODA
- GORNJE POLJE - 2 BODA
- DONJA POLJA - 1 BOD
Pogodak u od koplja odbijenu alku donosi dupli iznos postignutih bodova.
06. Dužina staze od starta do alke (zaletišta) je 100 metara, a od alke do okretišta (zaustavnog traka) je 60 metara. Alka se nalazi na visini 2,80 metara mjereno od tla do donjeg ruba alke.
07. Prije prijave natjecatelja obavit će se tehnički pregled kočnica, upravljača i guma motocikla te homologiranih zaštitnih kaciga natjecatelja. Nakon pregleda predaju se ispunjene prijave, uplaćuje se učešće (20,00 kn po natjecatelju) te se dobiva startni broj odgovarajuće boje za klasu.
08. Po obavljenoj prijavi natjecatelj može obaviti SLOBODNI TRENING do objave SLUŽBENOG TRENINGA. Broj vožnji slobodnog treninga za pojedinog natjecatelja nije ograničen.
SLUŽBENI TRENING vozi se jednom prema redoslijedu startnih brojeva prvo za kategoriju jednosjed a zatim za dvosjed.
Pojedinu vožnju ALKE prvo vozi kategorija JEDNOSJED pa zatim DVOSJED prema redoslijedu odgovarajućih startnih brojeva.
U slučaju kratkoće vremena rukovodstvo alke može odlučiti da treću vožnju alke voze samo oni koji imaju mogućnost osvajanja jednoga od prva tri mjesta. Odluka se objavljuje putem razglasa.
09. Nakon odvožene tri vožnje alke tri vozača i tri posade sa najvećim brojem bodova osvajaju prva tri mjesta po kategorijama i nagrade.
Vozač i posada bez osvojenih bodova koji su u vožnji dodirnuli alku i skinuli ju sa držača (pogodak u ništa), a da nije ostala na koplju osvajaju utješnu nagradu "vijenac od kobasica". Pri tome poredak određuje veći broj skinutih alki (broj pogodaka u ništa).
10. Kad više vozača i posada ima jednak broj osvojenih bodova odnosno skinutih alki pristupa se dodatnim vožnjama (pripetavanju) za svaku kategoriju i nagradu posebno. Redoslijed dodatnih vožnji odlučuje organizator alke, a objavljuje ga prije samih vožnji putem razglasa.
U pojedinoj vožnji pripetavanja pobjednik je vozač ili posada koja osvoji najviše bodova.
Ako dva i više vozača odnosno posada imaju jednak broj bodova, dodatne vožnje se ponavljaju sve dok se ne dobije konačni pobjednik. Pri tome se bodovi u vožnjama ne zbrajaju, a poredak određuje redoslijed ispadanja. Iza treće dodatne vožnje stavlja se alka manjeg promjera.
11. Eventualne dodatne nagrade dodjeljuju se prema odluci organizatora alke.
12. Pravilnost odvijanja moto alke kontrolira organizator alke koje čine tri (3) člana: Disciplinski sudac, Kontrolor brzine i Zapisničar.
Početak i odvijanje vožnje natjecatelja određuje Starter kod alke crvenom zastavom slijedećim signalima:
- Zastava istaknuta u mirovanju - staza zatvorena, vožnja zabranjena
- Zastava maknuta - staza otvorena, vožnja slobodna
- Zastava istaknuta u mahanju - trenutni prekid vožnje i oprezni povratak na startnu poziciju
Start natjecatelja regulira Predstarter isticanjem i micanjem crvene zastave prema signalima Startera.
13. Brzine u vožnjama su: kategorija jednosjed 30 - 40 km/h a dvosjed 40 - 50 km/h sa tolerancijama gornje brzine do 10 km/h. Brzina se mjeri radarom.
Nepoštivanje propisane brzine u vožnji kažnjava se poništavanjem osvojenih bodova u toj vožnji, a vožnja brzinom od 70 km/h i više trenutnom diskvalifikacijom iz natjecanja.
14. Kod jednosjeda vozač je istovremeno i alkar dok kod dvosjeda alkar sjedi iza vozača. Pri gađanju alke natjecatelji se ne smiju podizati sa sjedišta motocikla.
Nepoštivanje pravila kažnjava se poništavanjem osvojenih bodova u toj vožnji.
15. Svi natjecatelji za vrijeme vožnje moraju imati pravilno namještene i učvršćene zaštitne kacige.
Nepoštivanje pravila kažnjava se gubitkom bodova u toj vožnji.
16. Pri povratku koplje treba biti u mirovanju u osi pravca vožnje - kod jednosjeda položeno prema naprijed, a kod dvosjeda prebačeno preko ramena alkara prema nazad. Nakon pogotka alku treba predati Postavljaču alke spuštanjem vrha koplja prema tlu.
Nepoštivanje ovog pravila (vitlanje ili mahanje kopljem) kažnjava se opomenom odnosno diskvalifikacijom u slučaju ponavljanja.
17. U prostoru prije starta, izuzev motocikla koji starta i slijedećeg iza njega, ostali motocikli moraju biti ugašeni. Nepoštivanje pravila može biti kažnjeno opomenom i diskvalifikacijom.
18. Svako kašnjenje natjecatelja na pojedinu vožnju prednatjecanja ili alke u klasi kažnjava se propuštanjem (nevoženjem) te vožnje za vozača ili posadu koji su zakasnili.
19. Svi natjecatelji moto alke prijavljuju se i voze na vlastitu odgovornost, a za učinjenu štetu trećim licima odgovaraju osobno potpisom na prijavnom listu.
Osobe mlađe od 18 i starije od 12 godina mogu nastupiti uz predočenje potpisanog pismenog odobrenja jednog od roditelja ili staratelja te dva punoljetna svjedoka pri prijavi natjecatelja.
20. Sve pritužbe nastale za vrijeme natjecanja, a predane bilo kojem članu rukovodstva alke uz uplatu pologa od 100,00 kuna u roku od 10 minuta nakon završetka kruga u kojem su nastale, rješavaju se prije vožnje idućeg kruga uz objavu putem razglasa. U slučaju pozitivnog rješenja pritužbe polog se vraća uplatitelju.
World tražilica