logo portal banner

AKTIVNOSTI

Moto defile Ponos ratnih veterana `14.

2014 08 02 livno 697

2014.08.02. i 01. - Livno

Livno - Okupljanje veterana-bikera MKVC i njihovih prijatelja povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja te 19. obljetnice vojno-redarstvene operacije "Oluja" bilo je u gradu Livnu (Bosna i Hercegovina) na 13. moto susretu u organizaciji MK Vukovi - Livno. U Livnu završava moto maraton "Krajevima naših predaka", a započinje projekt MKVC „Ponos ratnih veterana“. U subotu 02. kolovoza u 11 sati iz centra Livna odlazimo u Rujane gdje je prije pet godina izgrađen Memorijalni centar i crkva sv. Jurja u čast poginulim hrvatskim braniteljima. U crkvi su ispisana imena svih hrvatskih branitelja poginulih na ovom ratištu bez obzira od kuda su došli. Kod križa smo zapalili svijeću i pomolili se. Nakon toga smo svratili u Prisoje, u kafić predsjednika MK Veterani - Hercegovina. Poslijepodne smo sudjelovali u veličanstvenom moto defileu ulicama grada Livna gdje su već tradicionalno naši članovi na čelu moto kolone, iza stijega MK Vukovi iz Livna, vozili hrvatski stijeg. Po povratku na moto susret u kamp družili smo se sa ostalim bikerima iz regije do kasno u noć.

2014.08.03. - Sinj - Čavoglave - Vodice

Sinj - Prijepodne smo skupili svoje šatore i cjelokupnu opremu te u kafićima u središtu Livna ispili nekoliko kava prije puta za Sinj na 299. Sinjsku alku. Ovo tradicionalno viteško konjaničko natjecanje organizira se po uzoru na brojne srednjovjekovne viteške turnire koji su u to vrijeme održavani gotovo u svim dijelovima Europe, a posebno u sredozemnim zemljama. Sinjska alka ustanovljena je 1715. godine u spomen na glasovitu pobjedu sinjskih vitezova nad turskim osvajačima. Dolaskom u Sinj parkirali smo motore na staro mjesto i zauzeli okolne kafiće, a jedna skupina obišla je alkarsko trkalište. Vrijeme ni nama ni alkarima nije bilo baš naklonjeno no kiša na sreću nije dugo padala.

Čavoglave - Dok smo u Sinju čekali početak Alke pokraj nas su prolazili mnogi uzvanici. Prema dogovoru u dato vrijeme uputili smo se u Čavoglave gdje nas je dočekao osobno Marko Perković - Thompson i sa svakim se našim gostom fotografirao.

Vodice - Nakon kraćeg druženja sa Markom Perkovićem - Thompsonom uputili smo se u Vodice gdje su se jedni smjestili u moto kamp MK Okit, a ostali po vodičkim hotelima.

2014.08.04. - Tribunj

Tribunj - Nakon 12 dana na motorima i pređenih preko 3.000 km ponedjeljak 04. kolovoz bio je dan odmora i kupanja. U čast preminulih branitelja iz Domovinskog rata, a uoči Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja te obljetnice VRO "Oluja", tribunjski branitelji su zajedno sa članovima MKVC na tribunjskoj rivi podigli hrvatski stijeg, zapalili svijeću na trgu dr. Franje Tuđmana i položili vijence na tribunjskom groblju. Navečer smo za svoje članove, učesnike moto maratona „Krajevima naših predaka“, članove MK Okit iz Vodica te bikere iz ostalih moto klubova koji su bili smješteni u moto kampu, na tribunjskoj rivi organizirali druženje uz jelo i piće pod nazivom „Večer uoči Oluje“. Uz nas su na rivi svoju feštu organizirali i branitelji iz Tribunja te njihovi prijatelji pa su se svi branitelji zajedno uz domoljubne pjesme družili do kasno u noć.

2014.08.05. - Knin - Čavoglave

Knin - Rano ujuto u moto kampu MK Okit u Vodicama formirali smo moto kolonu i krenuli smjerom Vodice - Drniš - Knin. U moto koloni je bilo osamdesetak bikera iz Hrvatske i drugih država, a u kninskoj vojarni "Kralj Zvonimir" našli smo se sa desecima bajkera koji su direktno stigli na proslavu u Knin. Knin su probudile hrvatske budnice u izvedbi vojnog orkestra, i dok su se na zidinama kninske tvđave okupljali državni uzvanici, bajkeri su u 8.30 formirali moto kolonu i iz vojarne u moto defileu prošli Ulicom dr. Franje Tuđmana, preko Trga Ante Starčevića i pored spomenika hrvatske pobjede "Oluja 95" te na taj način odali počast preminulim braniteljima iz Domovinskog rata. Time je započelo službeno centralno obilježavanje Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja te 19. obljetnice vojno-redarstvene operacije "Oluja". Nakon moto defilea priključili smo se aktivnostima na trgu, a potom krenuli u Čavoglave.

Čavoglave - Marko Perković - Thompson je zajedno sa mještanima sela Čavoglave i njihovim prijateljima i ove godine organizirao obilježavanje Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i 19. obljetnice VRO "Oluja" u Čavoglavama. U poslijepodnevnim satima je iz Drniša krenula nepregledna moto kolona predvođena samim Thompsonom u defileu do Čavoglava u kojoj su bili i članovi MKVC te njihovi prijatelji iz Australije. U Čavoglavama nas je dočekao ostatak ekipe MKVC te smo se svi zajedno smjestili neposredno iznad mjesta na kojem se održavao koncert Marka Perkovića Thompsona i njegovih prijatelja koji je i ove godine završio veličanstvenim vatrometom. Dio naše ekipe vratio se u Vodice, a dio je ostao u Čavoglavama do jutra.

2014.08.06. i 07. - Tribunj - Vodice

Tribunj - Za današnji dan je bila predviđena vožnja Ferdinim brodom po šibenskom akvatoriju no puhala je jaka bura pa smo plovidbu odgodili za predvečer. No kako se bura nije smirivala odvezli smo se samo do Zlarina i dok je jedna skupina na brodu pripremala roštilj ostatak ekipe je razgledavao otok. Pred večer smo se okupili na brodu i večerali. Po povratku u Tribunj većina je otišla na odmor, a dio ekipe ostao je i dalje feštati na brodu.

Vodice - Još jedan dan odmora i kupanja na vodičkim i tribunjskim plažama. Poslijepodne su članovi MKVC pripremili ručak u kampu MK Okit za sve kampere i ostale prijatelje. Danas je za Vodice bio posebno tužan dan. Pokopan je branitelj Željko Knežević, koji se rano ujutro 05. kolovoza na kružnom toku na ulasku u Vodice raznio bombom. To jutro smo, prolazeći pokraj tog mjesta na putu za Knin, i sami vidjeli policiju kako osigurava prostor, ni ne sluteći kakva se tragedija upravo dogodila. I članovi MKVC bil su prisutni posljednjem ispraćaju Željka Kneževića.

2014.08.08. - Metković

Metković - Prijepodne smo se pozdravili sa dijelom ekipe koji je sudjelovalo na ovogodišnjem moto maratonu „Ponos ratnih veterana“ i krenuli prema Metkoviću pratiti maraton lađa na Neretvi. U Kominu smo se smjestili u jednu kuću uz magistralu i otišli na kupanje na ušće Neretve. U Komorni se taj dan održavala brudetijada na kojoj je sudjelovao i naš počasni član Josso. Jedan lonac brudeta pripremio je i za naše članove, ali prije uživanja u ovom specijalitetu sudjelovali smo u različitim organiziranim igrama. U Komorni smo ostali do kasno u noći.

Metković - Ujutro smo se kupali u mjestu Blace, a poslijepodne otišli u Metković na početak utrke lađa. Kad je utrka krenula zaustavili smo se na nekoliko mjesto i glasno turiranjem bodrili natjecatelje, a posebno pripadnike udruge 4. gbr među kojima je bio i član MKVC Peho. Na kraju su na cilj stigli kao petnaesta posada i time ostvarili jako dobar uspjeh. U Pločama smo se svi zajedno okupili i večerali te feštali do kasno u noć, a do jutra smo nastavili u dvorištu kuće gdje smo se smjestili za noćenje. Sutradan smo se pozdravili i krenuli svaki svojim putem kući.

POKROVITELJ:
logo ministarstvo braniteljaProjekt je dijelom financiran od Ministarstva branitelja RH

2014 08 05 logo oluja

Poštovani članovi MKVC!

I ove godine organizirati ćemo tjedno druženje članova MKVC i njihovih prijatelja od Livna, Knina, Čavoglava do Vodica povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja te 19. obljetnice VRO "Oluja" 05. kolovoza 2014. godine pod nazivom "Ponos ratnih veterana '14".
Prilika je to da se okupimo i prisjetimo Domovinskog rata, naše poginule i preminule braće, da se međusobno još bolje upoznamo i zahvalimo Bogu što se i ove godine možemo okupiti.
Ove godine priključit će nam se skupina bikera iz Australije s kojima ćemo organizirati moto maraton „Krajevima naših predaka“.
Postoji prijedlog nekih članova da se ove godine organizirano produžimo 17. maratonu lađa Metković - Opuzen - Ploče 9. kolovoza. Razmislite o tom prijedlogu kako bismo se na vrijeme organizirali.
Isplanirajte svoje obaveze, pozovite prijatelje MKVC i nadam se da ćete se priključiti ovogodišnjem okupljanju članova MKVC u Livnu, Kninu, Čavoglavama i Vodicama pod nazivom "Ponos ratnih veterana '14".

Dear colleagues and friends, we are proud and privileged to invite member-bikers of your association of the WVF, to join us in the Commemoration of the Victory and Thanksgiving Day and the Day of Croatian Defenders, called “Pride of the War Veterans”, which will be held on August the 5th, 2014 in the city of Knin, Croatia.
You can find more details about the event on our website www.mk-veterani.hr.
Please, pass the invitation to member-bikers of your association of the WVF. All are very welcome and we will be pleased to host them during the event.
Points of contact are:
- Col Zoran Piličić, Croatian Army, Retired, Cell: +385 95 8854 020; email address: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Lt Col Sendi Radić, Croatian Army, Retired, Cell: +385 91 1386 860; email address: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Sincerely yours,

Moto klub Veterani - Croatia
predsjednik, Ratko Dragović - Klek,
pukovnik u mirovini

PONOS RATNIH VETERANA 2014 - PROGRAM

Organizator i domaćin: Moto klub Veterani - Croatia
Lokacije/mjesta: Livno (Bosna i Hercegovina), Knin, Čavoglave i Vodice (Hrvatska)
Vrijeme: od 01.-08. kolovoza 2014. godine

Glavni događaj manifestacije je tradicionalni moto-defile ulicama grada Knina nazvan "Ponos ratnih veterana '14" koji će se održati 05. kolovoza 2014. godine povodom Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja te 18. obljetnice VRO "Oluja"

Tijekom boravka u moto-kampu u Vodicama cjelokupnu logističku potporu osigurava Moto klub Veterani - Croatia.
Nužno je da svi ponesu svoju opremu za kampiranje (šator, vreće za spavanje itd.).

01.-03.08.2014.

Livno - Petak 01. kolovoza - Okupljanje veterana-motorista i njihovih prijatelja u gradu Livnu (Bosna i Hercegovina) na 13. moto susretu u organizaciji MK Vukovi - Livno. U subotu 02. kolovoza u 11 sati iz centra Livna odlazimo u Rujane gdje je prije pet godine izgrađen Memorijalni centar i crkva sv. Jurja u čast poginulim hrvatskim braniteljima. U crkvi su ispisana imena svih hrvatskih branitelja poginulih na ovom ratištu bez obzira od kuda došli. Kod križa ćemo zapalit svijeću i pomolili se. Poslijepodne sudjelovanje na moto susretu prema planu organizatora MC Vukovi. Nedjelja 03.08.2014. godine iz centra Livna u 12 sati je polazak prema moto kampu u Vodicama.

livno

Lokacija: Moto susret, Livno, Bosna i Hercegovina
Adresa: Guberi, Livno, Bosna i Hercegovina
GPS koordinate: 43.819418,16.952921

03.08.2014.

Vožnja od Livna do mjesta Vodice na hrvatskoj obali uz usputno zaustavljanje u gradu Sinju. Dolazak u moto kamp u Vodicama planiran je u večernjim satima.

2013 08 04 alka sinj Sinj   299. Sinjska Alka - Tradicionalno viteško konjaničko natjecanje organizirano po uzoru na brojne srednjovjekovne viteške turnire koji su u to vrijeme održavani gotovo u svim dijelovima Europe, a posebno u sredozemnim zemljama. Ustanovljena je 1715. godine u spomen na glasovitu pobjedu sinjskih vitezova nad turskim osvajačima.

2013 08 05 cavoglaveČavoglave - Po povratku iz moto susreta MC Vukovi u Livnu svratit ćemo u Čavoglave gdje će se članovi MKVC i njihovi prijatelji susresti sa Markom Perkovićem - Thompsonom i sačiniti jednu zajedničku fotografiju.

04.08.2014.

2013 08 04 tribunj Tribunj   - „Večer uoči Oluje“ - Po povratku iz Livna, Sinja i Čavoglava članovi MKVC za svoje prijatelje organizirati će zajedničko druženje na rivi u Tribunju.

vodice

Lokacija: Moto-kamp Okit, Vodice, Hrvatska
Adresa: Ulica prve primorske čete bb, 22211 Vodice, Hrvatska
GPS koordinate: 43.776641,15.772632

05.08.2014.

Knin - Organizirana moto karavana kreće od Vodica prema Kninu u 7 sati ujutro iz moto kampa MK Okit (Vodice - Drniš - Knin). U Kninu je okupljanje bikera u vojarni "Kralj Zvonimir" (Ulica kralja Tomislava). Moto-defile ulicama grada Knina kreće u 8.30 sati kada se priključujemo centralnoj svečanosti obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja te 19. obljetnice VRO "Oluja". Protokol obilježavanja (downloads)

2013 08 05 cavoglaveČavoglave Marko Perković - Thompson, mještani sela Čavoglave i njihovi prijatelji i ove godine organiziraju obilježavanje Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i 19. obljetnice VRO "Oluja" u Čavoglavima. U poslijepodnevnim satima Thompson će predvoditi moto-defile do Čavoglava gdje će navečer započeti koncert Marka Perković - Thompson. Na kraju koncerta planiran je veličanstveni vatromet. Povratak u moto kamp u Vodicama predviđen je za idući dan.

knin

Lokacija: Knin, Hrvatska
Adresa: Ulica dr. Franje Tuđmana, Knin, Hrvatska
GPS koordinate: 44.036794,16.197548

06.-08.08.2014.

Tribunj - Od srijede do petka organiziran je smještaj bikera u moto kampu MK Okit u Vodicama, kupanje na okolnim plažama te zajedničke večere i druženja u večernjim satima u kampu. Prema dogovoru tijekom boravka u Vodicama obići ćemo poznata turistička mjesta, povijesne i prirodne znamenitosti.

KRATKI SAŽETAK VAŽNIJIH POVIJESNIH INFORMACIJA

"Ponos ratnih veterana `14" je 6. po redu manifestacija. Svake godine, od 2009. godine, Moto klub Veterani - Croatia organizira obilježavanje ovog važnog događaja iz kasnije hrvatske povijesti.
05. kolovoza 1995. godine, kao dio sveukupne kompleksne i zahtjevne vojno-redarstvene operacije Oluja, Oružane snage RH zajedno sa snagama reda Ministarstva unutarnjih poslova RH ušle su i oslobodile grad Knin.
Oslobađanje grada Knina bio je važan cilj operacije Oluja, a sam grad ima veliku ulogu u hrvatskoj povijesti:
  • U prošlosti, u gradu Kninu su se krunili i iz njega su vladali hrvatski kraljevi
  • Uoči i nakon raspada bivše Jugoslavije 1991., Srpski pobunjenici iz Hrvatske, pot-pomognuti JNA (kontroliranom od Srba) i srpskim i crnogorskim dragovoljcima iz Republike Srbije, Republike Bosne i Hercegovine i Republike Crne Gore, neviđenim zvjerstvima i krvoprolićem, okupirali su grad Knin i još ¼ legitimnog teritorija Republike Hrvatske
  • Nakon što su ga okupirali, Srpski pobunjenici proglasili su Knin glavnim gradom samoproglašene tzv. Republike Srpske Krajine;
  • Grad Knin kao i ostatak okupiranog teritorije u Hrvatskoj, međunarodno je i legalno priznat kao sastavni dio suverenog teritorija neovisne Republike Hrvatske
  • Hrvatska vojska prosudila je grad Knin je kao gravitacijsko središte srpske pobune i tzv. Republike Srpske Krajine.
U to vrijeme, glavni cilj srpske političke, vjerske, znanstvene i vojne elite bio je samoproglašenu, tzv. Republike Srpske Krajine, zajedno s ostalim okupiranim područjima u drugim republikama pridružiti „matici“ Republici Srbiji, a s ciljem uspostave Velike Srbije, kao nikada ostvarenog srpskog sna koji je zauvijek ostao samo mit.
Od 1991. godine bezuspješno su se vodili bezbrojni mirovni pregovori s ciljem mirne reintegracije okupiranog teritorija u ustavno-pravni poredak Republike Hrvatske. 04.08.1995., nakon što su propali i posljednji mirovni pregovori, hrvatska Vlada pokrenula je operaciju Oluja kojom se, u nepuna 84 sata, oslobodila velika većina okupiranog teritorija Republike Hrvatske.

Nekoliko značajki sam operacije Oluja:
  • Trajala je od 04-07. kolovoza 1995. godine
  • Napad se provodio na 630 kilometara dugoj fronti
  • 18%, ili oko 10.000 kvadratnih kilometara okupiranog područja Republike Hrvatske bilo je oslobođeno.
Dodatni efekti operacije Oluja:
  • Srpske postrojbe bile su u potpunosti onemogućene pokrenuti još jednu zločinačku i kriminalnu operaciju protiv bošnjačkog i hrvatskog naroda u području Bihaća u Bosni i Hercegovini; još jedan zločin kao u Srebrenici je bio planiran, međutim zahvaljujući operaciji Oluja srećom takav zločin se ipak nije dogodio;
  • Srpski političari su konačno shvatili da vojna opcija nije opcija, stoga je preostalo okupirano područje Republike Hrvatske,regija uz Dunav, reintegrirano u pravni poredak Republike Hrvatske 1997. kao rezultat mirovnog procesa;
  • Operacijom Oluja osigurani su preduvjeti nastavka združenih operacija Hrvatske vojske, Armije BiH i HVO u Bosni i Hercegovini kojima su oslobođeni veliki prostori koji su do tada bili pod srpskom kontrolom i očišćeni od ne-Srba;
  • U konačnici to je omogućilo provedbu konačnog Mirovnog procesa 1998. godine što je posljedično okončalo ratno stanje u Republici Hrvatskoj i Republici Bosni i Hercegovini.
Tijekom operacije Oluja, Oružane snage RH i snage reda Ministarstva unutarnjih poslova imale su slijedeće gubitke:
  • 196 poginulih
  • Oko 1,100 ranjenih
  • 3 zarobljena, pritvorena u Srbiji i srpskim dijelovima u Bosni i Hercegovini
  • 15 hrvatskih branitelja se vodi nestalim u operaciji.

KONTAKT OSOBE PO REGIJAMA SU:

- Podružnica 1. - Područje središnje Hrvatske (Grad Zagreb, Zagrebačka, Karlovačka, Sisačko-moslavačka i Bjelovarsko - bilogorska županija) - Mladen Šterc, predsjednik, mob: 0919042813, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Podružnica 2. - Područje sjeverne Hrvatske (Koprivničko - križevačka, Krapinsko - zagorska, Međimurska i Varaždinska županija) - Kristian Kolarić - Kiki, predsjednik, mob: 0915457356, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Podružnica 3. - Područje zapadne Hrvatske (Istarska, Primorsko - goranska i Ličko - senjska županija) - Velibor Prikaski - Vele, predsjednik, mob: 0917366910, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Podružnica 4. - Područje južne Hrvatske (Zadarska, Šibensko - kninska, Splitsko - dalmatinska i Dubrovačko - neretvanska županija) - Branko Popović - Brko, predsjednik, mob: 0915493340, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Podružnica 5. - Područje istočne Hrvatske (Brodsko - posavska, Osječko - baranjska, Požeško - slavonska, Virovitičko - podravska i Vukovarsko - srijemska županija) - Mirko Đurđević - Miki, predsjednik, mob: 098530512, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Podružnica 6. - Područje Hercegovine u BiH - Stanko Šarić, predsjednik, mob: 0038763330411, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Podružnica 7. - Područje Posavine u BiH - Predrag Mišković - Fred, predsjednik, mob: 0038763911804, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

- Za veterane-bikere članove Svjetske veteranske federacije (WVF) kontakt osobe su: Zoran Piličić - Zoki, savjetnik za predsjednika MKVC za međunarodne odnose, mob: 00385958854020, email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i Sendi Radić, glavni tajnik MKVC, mob: 00385911365860, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Organizator: Moto klub Veterani - Croatia, predsjednik Ratko Dragović - Klek , 0911519920, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.