logo portal banner

logo mkvc tigar zuri

logo mkvc tigar bijelkasti

2014 07 22 kutina-(101)

Nakon višegodišnjih priprema započeli smo s novim projektom za koji smatramo da će biti od velike koristi za članove MKVC i širu društvenu zajednicu u Hrvatskoj. Nakon početka izgradnje moto kampova u pojedinim podružnicama MKVC u Hrvatskoj i BiH, započeli smo s prvim moto turama pod nazivom "Krajevima naših predaka". Cilj nam je ohrabriti i osamostaliti podružnice MKVC u pružanju moto turističke usluge u svome kraju.  
Prva moto tura organizirana je za četrnaest Australaca hrvatskog porijekla i njihovih prijatelja iz grada Melbournea. Motore (devet Harley Davidsona i jedan BMW) su poslali mjesecima ranije brodom za Rijeku, a oni su u Zagreb stigli avionom. Zajedno smo u dva tjedna (24.07. - 08.08.) obišli veći dio Hrvatske i Bosne i Hercegovine gdje žive ili su živjeli Hrvati.
Kako su naši gosti došli nekoliko dana ranije od predviđenog već su se individualno provozali Hrvatskom u svim smjerovima. Prvo zajedničko okupljanje bilo je 21.07.2014. godine u Kutini gdje su nas dočekali članovi MK Vilenjaci. Poveli su nas do Novske pa do Eko-etno sela Strug gdje smo se kratko zadržali u prekrasnoj prirodi ovog imanja. Večer i veći dio noći proveli smo u druženju na privatnom imanju u Repušnici uz večeru kojom nas je počastio Ivan Blažević.
Sutradan je ekipa iz Australije otišla do Opatije odakle je 24.07. krenuo moto maraton „Krajevima naših predaka“. 

 


2014.07.24. - Prvi dan - Opatija - Pula - Rovinj - Umag 

OpatijaOkupljanje učesnika moto maratona bilo je dan ranije u opatijskom Grand hotelu Adriatic, jednom od hotela u kojem su bili smješteni naši gosti, a oni su: Josip Prša - Riski, Anita Marković, Christine Glynne, Damir Marković – Čekić, Goran Berkec - Bill, Gordan Pastuović, Ivo Blažević, Lee Davis - Lee, Mario Pozvek - Murray, Milan Nekić, Nikola Rogulić - Stari, Snježana Tutić, Šime Skazlić - Šime, Viktor Tutić i Zlatko Nekić.

PulaPrva destinacija moto maratona bio je grad Pula. Posjet Puli započeli smo primanjem kod pomoćnika gradonačelnika grada Pule za turizam. Pošto nam je prezentirao turističke i gospodarske resurse grada Pule i okolice, gosti iz Australije upoznali su ga sa mogućnostima gospodarske i kulturne suradnje obzirom na djelatnosti kojima se oni bave u Austrailiji. Posjetili smo i razgledali pulsku Arenu, najočuvaniji spomenik antičkog graditeljstva u Hrvatskoj iz 1. stoljeća, u narodu poznat kao Divić-grad, i slikali se s Rimljaninom. Nakon toga su nas naši prijatelji odveli u pizzeriju vlasnika Pere Tadića, ali se nismo dugo zadržali jer nas je čekalo još razgledavanja. Obilazak Pule završili smo na obiteljskom gospodarstvu Benazić gdje smo se upoznali sa proizvodnjom istarskog vina i maslina.

Rovinj - Magistralom smo se uz obalu uputili prema Plovaniji, mjestu na granici sa Slovenijom, uz zaustavljanje kod Rovinja radi ručka. 

Plovanija - Na graničnom prijelazu Plovanija svi smo se zajedno fotografirali i krenuli natrag, jedni prema Opatiji, a veterani našim članovima u Pulu.


2014.07.25. - Drugi dan - Novi Vinodolski - Senj - Gospić - Plitvička jezera

Novi Vinodolski - Došavši nekoliko dana ranije u Opatiju naši gosti su već razgledali Rijeku tako da smo odmah ujutro nastavili dalje prema dogovorenom planu. Na putu prema Plitvičkim jezerima stali smo u Novom Vinodolskom gdje nas je dočekala tetka koja živi u Australiji, ali sve češće dolazi u Hrvatsku na more.

Senj - Nastavili smo magistralom do Senja, gdje smo stali radi kratkog odmora, i dalje prema Karlobagu. Naši gosti iz Australije posebno su uživali u vožnji ovom dionicom. 

Gospić - Kod Karlobaga smo skrenuli prema Velebitu. Nakon intenzivnog penjanja ubrzo smo stigli na vrh Oštarije gdje smo se jedno vrijeme i zadržali. Kod Gospića nas je dočekala Ivana Tomaš, zamjenica župana Ličko-senjske županije, koja nas je lijepo primila i porazgovarala sa našim gostima.

Plitvička jezera - Kasno poslijepodne stigli smo na Plitvička jezera i smjestili se u svoje sobe. Ovdje smo predvidjeli duži odmor, a učesnici moto maratona mogli su u slobodno vrijeme razgledati NP Plitvička jezera.


2014.07.26. - Treći dan - Slunj - Karlovac - Zagreb

 

Slunj - Prvo naše zaustavljanje na putu prema sjevernoj Hrvatskoj bilo je u Slunju, u Rastokama. Rastoke su naselje koje se nalazi uz samu glavnu cestu sa koje se može vidjeti manji dio starog naselja vodenica u kojima se nekada davno mljelo žito. Danas su mnoge kuće u Rastokama preuređene u ugostiteljske objekte koji nude dobru hranu i piće. No da bismo došli do restorana, koji se nalaze na tim umreženim kanalima i vodopadima, morali smo se, kršeći pravila, spustiti niz ulicu namijenjenu samo dostavi i domaćem stanovništvu. Nama na motorima je, zbog opreme koju vozimo, vrlo nezgodno ostaviti motor bez nazora nekoliko stotina metara dalje od mjesta gdje bismo nešto pojeli i popili. Bilo bi zgodno da se ugostitelji izbore za dozvolu kojom bi se i motoristima dozvolio prolaz ovom ulicom te da se uredi i parkiralište za koje ima mjesta na obližnjoj neuređenoj livadi. 

Karlovac - Nakon okrijepe nastavili smo prema Zagrebu. U prigradskom karlovačkom naselju Turanj zaustavili smo se radi obilaska muzejske zbirke oružja i vojnih vozila iz Domovinskog rata. Bila je to prilika da svojim gostima ukratko prepričamo tijek ratnih događanja na ovom prodručju. 

Zagreb - Sljedeće naše okupljanje bilo je ispred zagrebačke katedrale gdje nam se pridružio dio ekipe iz Podružnice 1. - Središnja Hrvatska MKVC na čelu sa predsjednikom Štercom i predsjednikom NO MKVC Kultom II. Nakon proizvoljnog pojedinačnog razgledavanja zagrebačke prvostolnice, posvećene Uznesenju Blažene Djevice Marije i svetima Stjepanu i Ladislavu, krenuli smo do susjednog Gradeca, Gornjeg grada. Na Trgu sv. Marka obišli smo crkvu i okolne zgrade Vlade i Sabora RH te zgradu Skupštine grada Zagreba. Na putu prema Medvednici prošli smo ulicom Pantovčak gdje su smješteni Predsjednički dvori, rezidencija predsjednika RH. Od mnogobrojnih zagrebačkih znamenitosti odabrali smo utvrdu Medvedgrad kao važno kulturno-povijesno mjesto na kojem je prvi hrvatski predsjednik dr. Franjo Tuđman dao napraviti spomenik Oltar domovine u čast svim palima u Domovinskom ratu. Spustivši se natrag u grad gosti su se razišli na odmor, a članovi MKVC podružili su se još neko vrijeme u pivnici. Kasno navečer vratili smo se svojim kućama uz pratnju već nezaobilazne kiše u ovo doba godine. Nakon trećeg dana počeli su se na motorima javljati kvarovi. Bez obzira što su skupocjeni motori naših Australaca prije puta prošli servis, jedan od njih počeo je imati problema sa uljem. I dok je veća skupina razgledavala Zagreb, bez obzira što je bila subota poslijepodne, vlasnik servisa za Harley Davidson je pričekao našu skupinu i otklonio problem. Na tome mu se zahvaljujemo.

U početnoj fazi planiranja projekta predvidjeli smo i posjet Hrvatskom zagorju. No kako se početak moto turneje približavao i kako smo ulazili u bit svakog pojedinog dana, zaključili smo da će to biti teško izvedivo. Zbog toga smo obilazak destinacija u sjevernoj Hrvatskoj izostavili iz plana putovanja. 


2014.07.27 - Četvrti dan - Varaždin - Virovitica - Našice

 Idući dan okupili smo se na CRODUX benzinskoj postaji kod Sv. Helene, na početku autoputa Zagreb - Varaždin, gdje smo imali jednu neugodnu situaciju. Naime, osoblje pumpe nije nam dozvolilo da tankiramo gorivo prije nego što skinemo kacige. I unatoč mojim uvjeravanjima kako iz iskustva vožnje po desetak europskih država znam da to nigdje nije praksa ni obaveza i kako to nije dobra poslovna politika jer dovode u neugodnu situaciju svoje kupce, a Hrvatsku želimo promovirati kao turističku moto friendly destinaciju, djelatnica je bila neumoljiva. Zbog nekoliko slučajeva kada su motoristi tankirali gorivo i pobjegli bez plaćanja, kažnjavaju sve ostale bajkere koji se kod njih okupljaju te za gorivo i u kafiću troše svoje novce. Tako smo i mi popili kavu, ali gorivo iz principa nisam natočio. Da apsurd bude još veći i naše sljedeće tankiranje bilo je na benzinskoj crpki iste firme u Varaždinu. Kao i svugdje, prvo sam natankirao gorivo i tek onda skinuo kacigu i nisam imao nikakvih problema. Izgleda da ne vrijede svugdje ista pravila.

Varaždin - Na izlazu s autoputa u Turčišću nas je dočekao Grmek, član MK Slobodna krila iz Novog Marofa, i dopratio nas je do Varaždina, gdje nas je kod nogometnog kluba „Varteks“ dočekao Varaždinec, član Podružnice 2. - Sjeverna Hrvatska MKVC. Zauzeli smo poziciju u kafiću kod kazališta, a Varaždinec je jednu skupinu maratonaca proveo starim dijelom grada.

Virovitica - Vožnja podravskom magistralom dovela nas je do Virovitice gdje nam je Viktorov brat organizirao ručak. On se kasnije u Kninu i Čavoglavima i sam priključio moto maratonu. Nakon ručka nastavili smo dalje prema Našicama.

Našice - U Našice smo stigli u predvečerje i smjestili smo se u obližnji hotel. Zlatko i njegov brat Milan su iz Našica pa su nam, u suradnji sa lokalnim MK Racing, organizirali zajedničku večer u obližnjem ugostiteljskom objektu.


2014.07.28. - Peti dan - Osijek - Vukovar - Ilok - Orašje

Osijek - Iz Našica smo u devet sati ujutro krenuli prema Osijeku. Na ulazu u Osijek dočekali su nas članovi MK Kune i njihov predsjednik Vrselj. Poveli su nas do instalacije ""Fićo gazi tenka!" koja predstavlja stvarnu scenu s početka Domovinskog rata, a crveni fićo simbol je otpora građana Osijeka jugoslavenskoj vojnoj sili. Vrselj nam je ovdje ukratko prepričao događanja u Osijeku za vrijeme Domovinskog rata, a budući da smo već u startu kasnili, brzo smo krenuli prema Vukovaru kako bismo stigli na dogovoreni sastanak sa gradonačelnikom.

Vukovar - Zbog rekonstrukcije državne ceste Osijek - Vukovar u smjeru Vukovara kretali smo se zaobilazno kroz slavonska sela. Zbog skliskog kolnika u Boboti su s ceste proklizali Ivek i Stari. Ivek se malo ozlijedio, ali bez težih posljedica, a na motorima su bili manji kvarovi pa su mogli nastaviti putovanje. Ivek je otišao u Orašje zamijeniti prednju, a drugi dan i zadnju gumu dok je ostale kvarove popravio u Livnu. Stari je samo skinuo vizir i nastavio sa ekipom putovati prema planiranim destinacijama. U Vukovaru su nam se priključili članovi MKVC iz Vukovara. Okupili smo se na Trpinjskoj cesti gdje smo kod tenka na "groblju tenkova" iz Domovinskog rata, zapalili svijeću za poginule branitelje te razgledali Spomen dom hrvatskih branitelja. U središtu grada susreli smo se sa gradonačelnikom Ivanom Penavom, koji nas je upoznao sa problemima s kojima se susreću građani Vukovara, a naši gosti su mu prenijeli svoja razmišljanja i poglede Hrvata iz Australije. Na ušću Vuke u Dunav, kod spomenika Križ na Dunavu podignutog za sve ljude koji su dali svoje živote za slobodnu i neovisnu Hrvatsku, zapalili smo svijeću te ručali u obližnjem restoranu uz Dunav. Obišli smo i Mjesto sjećanja - Vukovarska bolnica 1991. g. Tek u skučenom bolničkom podrumu i u neposrednom razgovoru sa ravnateljicom muzeja, naši gosti iz Australije dobili su prave informacije o strašnoj višemjesečnoj opsadi Vukovara 1991. godine, a prave razmjere stravičnih zločina počinjenih nakon pada Vukovara spoznali obilaskom Memorijalnog groblja žrtvama iz Domovinskog rata te Spomen doma Ovčara i masovne grobnice na Ovčari. Upalili smo svijeće za sve stradale branitelje i civile. 

Ilok - Obišavši spomen obilježja u Vukovaru jedna skupina maratonaca se uputila prema Iloku, a druga prema prenoćištu u Orašju.

Orašje - U Orašje smo stigli pred večer. Na graničnom prijelazu smo vrlo brzo riješili osiguranje za učesnike maratona te smo granicu sa BiH prošli bez problema. U Orašju su nas dočekali članovi MKVC iz Posavine s kojima smo se u jednom restoranu družili do kasno u noć.


2014.07.29. - Šesti dan - Sarajevo - Mostar - Međugorje

Sarajevo - Pred nama je bila najdulja i najkompliciranija etapa maratona. Iz tog razloga je jedna skupina naših gostiju predložila da se zaobiđe Sarajevo i što prije stigne do krajnjeg odredišta. Još smo u startu i malo kasnili jer je Bađo, član MKVC koji je od samog početka sudjelovao u moto maratonu, imao problema sa baterijom na motoru. Putovanje je prolazilo u najboljem redu. Kod Kladnja je odlučeno da se ipak razgleda središte Sarajeva. Kontaktirao sam Dina i on nas je čekao na benzinskoj postaji na Ilidži gdje smo dogovorili pojedinosti obilaska. Ulazeći u Sarajevo Bađin motor je u vožnji prestao raditi tako da smo Đo i ja ostali sa njime na jednom parkiralištu. Dolaskom moto kolone u centar Sarajeva izvijestio sam Dina da imamo problem sa motorom, a on je odmah k nama uputio svog prijatelja Baboka, koji je čitavo poslijepodne i do kasno u noći radio na pronalasku i popravku kvara na motoru. Odlučio sam da Đo i Goran ostanu s Bađom dok se motor ne popravi, a ja sam ostale poveo dalje do cilja. Želim posebno naglasiti i pohvaliti Dina, Baboka Blue Knightsa iz Sarajeva, Envera iz MK Suburb`Riders - Ilidža iz Sarajeva i ostale, koji su pomogli da se Bađin motor što prije popravi kako bi on nastavio putovanje. Zbog njih smo se u Sarajevu osjećali kao kod kuće. Hvala vam. Putovanje do Mostara bilo je jako zanimljivo i ugodno za motore. Prekrasan krajolik, prepun lijepih dionica. 

Mostar - Zaustavili smo se u jednom kafiću u zapadnom dijelu Mostara. Malo smo se odmorili, raspitali kako teče popravak Bađinog motora i nastavili put dalje prema Međugorju.

Međugorje - Pred večer smo stigli u Međugorje i smjestili se u nekoliko hotela. Na večeri u jednom poznatom restoranu razgovarali smo do kasno u noć o pređenim dionicama i onima pred nama.


2014.07.30. i 31. - Sedmi i osmi dan - Međugorje - Metković - Dubrovnik

Međugorje - U rano jutro u Međugorje su stigli Bađo, Đo i Goran. Prijepodne je bilo predviđeno za individualan obilazak svetišta Gospe Kraljice Mira. Jedni su sudjelovali na svetoj misi u crkvi sv. Jakova, drugi su se uputili na Brdo gospina ukazanja, a treći pak prošetali središtem Međugorja.

Metković - U poslijepodnevnim satima smo se okupili i krenuli prema Dubrovniku. Iza Ljubuškoga smo navukli kišna odijela jer su nam se iz smjera Dubrovnika približavali kišni oblaci. Već prije granice počela je padati kiša, a kako smo ušli u Hrvatsku padala je sve jače. Zbog mokre i skliske ceste smanjili smo brzinu vožnje, ali su na jednom zavoju na izlazu iz mjesta Prud Goran i Kristin skliznuli s ceste. Oni su imali lakše ozljede, a motori neznatna oštećenja. Na tom mjestu zadržali smo se dok nisu stigle hitna pomoć i policija na uviđaj. Zbog ove nezgode i kiše koja je mjestimice jako padala morali smo odustati od obilaska Arheološkog muzeja Narona u mjestu Vid i vožnje u neretljanskim lađama koje su nam pripremili članovi MKVC. Ručali smo i kasno poslijepodne, kad je kiša prestala, uputili smo se u mjesto Krvavac, na grob fratra, koji je dugo godina službovao u Melburnu i bio dugogodišnji prijatelj članova australske skupine.

Dubrovnik - U Dubrovnik smo stigli u predvečerje i smjestili se u nekoliko hotela. Sutradan je bio dan predviđen za pojedinačni obilazak dubrovačkih znamenitosti i okolice od centra grada i zidina, Prevlake, Konavala, Cavtata, Čilipa, Srđa itd.


2014.08.01. - Deveti dan - Dubrovnik - Ston - Živogošće - Livno

Dubrovnik - Prije odlaska iz Dubrovnika okupili smo se na mostu dr. Franje Tuđmana i potom snimili jednu reportažu za Hrvatsku radio-televiziju. Zajedno smo obišli brdo Srđ iznad Dubrovnika i potom krenuli prema Stonu.

Ston - Gotovo nitko od naših gostiju iz Australije nije dosada bio u Stonu pa smo skrenuli sa glavnog pravca prema tom gradiću na poluotoku Pelješcu. Razgledali smo centar i ručali i potom je jedna skupina krenula prema Živogošću, a druga skupina prema Makarskoj. Okupljanje je bilo predviđeno u Livnu u večernjim satima.

Živogošće - U franjevačkom samostanu Sv. Križa (17. st.) u Živogošću podno Biokova dočekao nas je fra Nediljko Knezović, moto vikar MKVC. Kod njega smo se malo odmarali, kupali i družili. Kasno poslijepodne smo nastavili putovanje. 

Livno - Livno (Bosna i Hercegovina) je posljednja destinacija moto maratona "Krajevima naših predaka", ali i prva već tradicionalnog projekta MKVC pod nazivom "Ponos ratnih veterana" koji MKVC organizira povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja te obljetnice VRO "Oluja". Veterani-bajkeri MKVC okupili su se u Livnu na 13. moto susretu u organizaciji MK Vukovi - Livno, a prema sljedećim destinacijama priključili su im se i svi učesnici moto maratona "Krajevima naših predaka".

Koristim priliku zahvaliti se inicijatoru ovog moto maratona „Krajevima naših predaka“ Josipu Prši - Riski (Đo), članu MKVC iz Australije, na ideji i na realizaciji ideje dolaska Hrvata motorima iz Australije u Hrvatsku. Isto tako zahvalio bih se svim učesnicima moto maratona „Krajevima naših predaka“ iz Australije što su izdvojili vrijeme i sredstva za sudjelovanje na ovom zahtjevnom projektu. Zahvalio bih se i članovima MKVC u svim podružnicama, koji su nam pomogli predstaviti pojedine krajeve Hrvatske i Bosne i Hercegovine kojima smo prolazili u 1. moto maratonu „Krajevima naših predaka“.

Nastavak putovanja kroz projekt "Ponos ratnih veterana `14" ....


POKROVITELJ:
logo ministarstvo braniteljaProjekt je dijelom financiran od Ministarstva branitelja RH
 
 
 
 
 

Iz medija:

http://www.glas-slavonije.hr/242571/4/Maraton-Krajevima-nasih-predaka
http://www.vukovar.hr/vijesti/sve-vijesti/upravni-odjeli/224-uo-za-opce-poslove-i-ured-gradonacelnika/7457-sudionici-moto-maratona-krajevima-nasih-predaka-u-vukovaru
http://vinkovci.com.hr/vinkovci/hrvatska/maraton-krajevima-nasih-predaka
http://www.hercegovina.info/vijesti/zanimljivo/auto-moto/moto-maraton-krajevima-nasih-predaka
http://www.braniteljski-portal.hr/Novosti/Obljetnice/MOTO-KLUB-VETERANI-CROATIA-Moto-maraton-Krajevima-nasih-predaka
http://www.hrv.hr/vijesti/aktualnosti/item/5841-moto-maraton-krajevima-nasih-predaka-i-u-vukovaru
http://www.novi-radio.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1706:krajevima-naih-predaka&catid=1:latest-news&Itemid=54
http://www.osijek031.com/osijek.php?topic_id=52304
http://www.lika-online.com/veterani-na-motorima-u-licko-senjskoj-zupaniji/
http://regionalexpress.hr/site/more/grad-pula-dugogodinji-prijatelj-bikera/

 


 

2014 07 24 krajevima nasih predaka

Ulaskom Republike Hrvatske u Europsku uniju i MKVC-a u Svjetsku veteransku federaciju 2013.g. širom su se otvorila vrata za međunarodnu suradnju bajkera iz Hrvatske i ostatka svijeta. Već ove godine MKVC započinje svoj novi projekt „Krajevima naših predaka“. Riječ je o moto maratonu kroz Hrvatsku i BiH u kojem će otkrivanjem prirodnih ljepota, obilaskom kulturnih znamenitost i spomeničkih lokaliteta te upoznavanjem sa narodnim običajima i ljudima organizirane skupine bajkera i veterana doživjeti povijesne hrvatske krajeve na jedan nov i neobičan način.
Prva skupina bajkera dolazi nam u srpnju ove godine iz Melbourna, daleke Australije. Moto maraton započet će 24. srpnja u Rijeci tj. Opatiji i završit će na istom mjestu 8. kolovoza. Tijekom dva tjedna putovanja i 3.400 pređenih km 20-tak australskih bajkera, od kojih je dio porijeklom iz Hrvatske i još nikada nisu bili u Hrvatskoj, proći će zajedno sa članovima MKVC kroz 42 grada i mjesta, više nacionalnih parkova i parkova prirode s posebnim naglaskom na mjesta i bojišnice iz Domovinskog rata gdje će ih čekati članovi MKVC i predstavnici drugih braniteljskih udruga, koji će im prenijeti svoja ratna iskustva i ispričati vjerodostojnu povijest ratnih zbivanja u njihovom kraju. Na taj način promičemo vrijednosti Domovinskog rata, a našim gostima pružamo svjedočanstva iz prve ruke.
Sudionici moto maratona „Krajevima naših predaka“ priključit će se u petak 1. kolovoza moto susretu u Livnu otkuda ćemo svi zajedno nastaviti prema Kninu gdje ćemo učestvovati u moto defileu „Ponos ratnih veterana“ povodom proslave Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i obljetnice VRO "Oluja". Obilazak šibenskih i zadarskih gradova i arhipelaga posljednja je ruta moto maratona nakon koje slijedi povratak u Rijeku i ispraćaj naših gostiju.
Ovim projektom MKVC-a promiču se vrijednosti Domovinskog rata na specifičan način i među specifičnim skupinama, pozitivno utječe na percepciju članova udruga iz Domovinskog rata o zaštiti dostojanstva i vrednovanja njihovog doprinosa u obrani suvereniteta RH, čuvaju stečevine Domovinskog rata, podiže moral i ističe dostojanstvo branitelja kroz društveno korisno djelovanje te se promovira hrvatski turizam.


Radi se o članovima Croatian Riders Network Melbourne Australia, a ovo je njihov video zapis sa ovogodišnje vožnje u Melbournu 02.03.2014. godine. Za tri tjedna počinju ukrcavati motore na brod za Hrvatsku.

 


 PLAN PUTOVANJA

Dan 1. 24.07.2014. - Opatija - Pula - Umag - Opatija
Dan 2. 25.07.2014. - Rijeka - Senj - Karlobag - Gospić - Udbina - Plitvička Jezera
Dan 3. 26.07.2014. - Slunj - Karlovac - Zagreb
Dan 4. 27.07.2014. - Varaždin - Virovitica - Našice
Dan 5. 28.07.2014. - Osijek - Vukovar – Ilok - Orašje
Dan 6. 29.07.2014. - Sarajevo - Mostar - Međugorje
Dan 7. 30.07.2014. - Metković - Dubrovnik
Dan 8. 31.07.2014. - Dubrovnik - Cavtat - Prevlaka
Dan 9. 01.08.2014. - Ston - Živogošće - Livno
Dan 10. 02.08.2014. - Livno - Rujane
Dan 11. 03.08.2014. - Sinj - čavoglave - Vodice
Dan 12. 04.08.2014. - Vodice (Locco)
Dan 13. 05.08.2014. - Knin - Čavoglave - Vodice
Dan 14. 06.-08.08.2014. - Vodice (Locco)
Dan 15. 09.08.2014. - Vodice - Metković

PRISTUPNICA

Članom MKVC može postati svaki državljanin RH koji će se na temelju članka 8. Statuta MKVC, dragovoljno uključiti u provođenju djelatnosti kluba ...
WVF
   
 
 MHB RH
      HTZ
      MKVC
logo wvf       logo ministarstvo branitelja       logo htz       logo mkvc
Go to top